Un basarabean candidează la funcția de consilier local al orașului Bruxelles

27 septembrie 2012

Originar din Republica Moldova, Vitalie Eni este implicat în campania electorală pentru alegerile locale din Belgia. Înscris pe listele Mișcării Reformatoare, el se va lupta pe 14 octombrie, pentru un loc în Consiliul local al orașului Bruxelles.

De profesie economist, Vitalie Eni a absolvit Academia de Studii Economice din Moldova. După ce a obținut cetățenia statului belgian , în 2008, s-a hotarât să se implice în politică pentru a susține comunitatea moldovenilor din Belgia, dar și alte comunități ale țărilor din Est.

“Am intrat în politică pentru a apăra ideile, comunitatea noastră, oamenii din Est, pentru că nu există nimeni care să facă acest lucru” spune Eni. Tot el mai afirmă că și-ar dori să fie eliminată discriminarea la locul de muncă, iar oamenii să fie angajați pentru capacitățile lor intelectuale, dar nu pentru că vin dintr-o parte sau alta.

El mai adaugă că a simțit pe propria piele discriminarea atunci când a vrut să se angajeze, însă susține că întrun partid politic este iubită diversitatea, oamenii de culturi diferite. “Eu cred că locul meu este în politică, mai ales că am calitățile de care partidul are nevoie” mai subliniază Vitalie Eni.

Întrebat dacă intenționează să se implice în politica din R. Moldova, el spune că nu își dorește asta. “Îmi construiesc viitorul aici, politica din Belgia mă interesează mai mult decât cea din R.Moldova. Viața mea e aici.”

Mișcarea Reformatoare este o coaliție de dreapta și centru-dreapta. La alegerile legislative din 10 iunie 2007 și cele din 13 iunie 2010, acesta a fost primul partid politic francofon, cu 31.17% din voturi în Valonia și 32% din voturi la Bruxelles.

sursa: impact.md

2 comentarii:

Szasz Sebes Paul spunea...

Mult noroc!

Unknown spunea...

Eu sper că vă dați seama că acest om în Belgia candidează pe listele unui partid de stânga care promovează internaționalismul comunist (pentru prieteni ”multicultusalism”), metișul, și imigrația.

Domnilor, din anticomunist cum a plecat - presupun - acesta a devenit comunist.

Credeam că acest sait e unul anticomunist.

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: