Declaraţie de venit

19 martie 2010
Cu mâna pe inimă, că puşcă n-am, declar statului Republica Moldova că venitul familiei, 9000 lei, din februarie 2010, este utilizat la:

- achitarea chiriei, apartament nemobilat – 2500
- plata serviciilor comunale – 2500
- plata pentru grădiniţa, 2 copii – 1000
- cheltuieli pentru medicamente de răceală – 1000
- benzină pentru a duce copii la grădiniţă cu scopul de a fi mai educaţi şi mai utili ţie în viitor, statul meu iubit, pentru activitatea mea şi soţiei în slujba ta – 1500
- altele (taxe, tot la stat) – 500.

La moment mi-au rămas în portmoneul familiei 35 de bani pe care am să-i utilizez cu mare grijă, câte 1,13 bănuţi în fiecare zi, 31 de zile. Pentru brânzicile de toate zilele “big lapic”, un pachet de lapte, o pâine, fasole, cartofi, varză, fructe, prânzul ziua în oraş, reparaţia maşinii, încălţăminte, haine, cadou de ziua soţiei, teatru, cărţi, anticoncepţionale. Carne n-am să cumpăr, ziceam că n-am puşcă pentru a fura de undeva



Totodată, folosindu-mă de moment, ţin să te mulţumesc sincer pentru mai multe chestii actuale şi istorice.

Mulţumesc pentru faptul că gazifici satele şi acum nu trebie să am grijă de căldura părinţilor – au gaz drept în sobă, bani de-ar fi. Personal i-am ajutat să acumuleze 12.000 de lei în 2001 ca să ajungă para albastră la ei în casă şi tu să te lauzi la televizor.

Mulţumesc şi pentru că, plătind impozite, nu mici, m-ai pus şi am achitat 3 operaţii la abdomen şi sejurul din terapia intensivă anexat operaţiilor, vreo 10-15000 mii acolo. Drept că a fost asta mai demult, vreo 5 ani în urmă. Nu chiar la preţurile din ziua de azi.

Mulţumesc că-mi dai fericita ocazie să plătesc pentru a merge numai prin borţi şi că n-ai făcut nimic drumuri de zeci de ani de zile. Că plătind impozite pe venit, fondul social, părinţii primesc 600 lei pensie.

Mulţumesc că toate mărfurile din Moldova costă de 2-3 ori mai mult ca-n restul lumii. Mulţumesc că banii veniţi de la gastarbeiteri îi mulgi din noi şi-i cari cu vagonul de aici prin drujii tăi.

Mulţumesc aparte pentru protecţia mea din partea poliţiei. Mai în detalii? Pentru arestul preventiv de acum 20 ani, unde leitenantul Burcă (n-am să-l uit în veci) mi-a făcut aşa un tratament, că 10 ani după aceea nu mă băgam în locurile unde nu era nimeni, ca să am martori că nu eu am furat, dacă ceva. Mulţumesc şi că m-ai reţinut pe stradă acum 8 ani, la o razie în regiunea McDonald`s-ului, când s-a împuşcat un şef de piaţă din Bălţi şi m-ai cărat la comisariatul general unde am stat cu mâinile în sus ca un copil din clasele primare. Vreo 5 ore cu mâinile-n sus nu-i chiar aşa mult, comparativ cu ceea ce li s-a întâmplat altora. Fac abstracţie de la alte momente, ne-pedagocice ale tratamentului aplicat de protectorii mei. Şi să mă scuzi că în noaptea de 7 aprilie 2009 n-am fost în piaţă, am plecat pe la 8 seara, nevoit să mă duc să-l iau pe cel mai mic din fundul Ciocanei. Apoi, mă gândisem că la 11.30 nu mai este nimeni acolo, am greşit.

Încă odată – ţin să te mulţumesc sincer pentru marea grijă ce mi-ai purtat-o şi ai să mi-o mai porţi. Viitorul acesta luminos mi l-ai construit cu mare grijă de când mă ţin minte, dar mai ales în ultimii 10 ani. Sper că ai s-o ţii tot aşa. Cred că vei lua în seamă şi de generaţia în creştere şi ai s-o foloseşti în acelaş stil. Mulţumesc sincer că nu-mi dai nici o şansă ca, muncind zilnic, fără ajutorul cuiva de peste hotare, să am o viaţă mai bună.

Eu, la rândul meu, mă oblig să nu te trădez, să te apăr pân la ultima picătură de sânge, să muncesc pentru tine şi să mă bucur de puţinele momente plăcute din viaţă pe care mi le fac singur, fără ajutorul tău. Banditule!

Cu respect,
Al Tău Cetăţean

Sursa: Blogul Curat Murdar SRL

1 comentarii:

Dragoș Galbur spunea...

Jos palaria d-le Braniste. Luptam pentru o cauza comuna ! BRAVO !

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: