RUGACIUNEA POPORULUI

29 iulie 2009
Doamne Dumnezeul nostru,
te rog asculta ruga mea ca tu esti puterea,bucuria si pacea pe pamint.
Ajutane Bunule si Iubitorule de oameni sa scapam de sub piciorul fatarnicului si vicleanului
ce batjocoreste si omoara aproapele meu.
Da-mi putere sa-mi pot stapini ura ce-o port in suflet pentru paginul ce ridica miina asupra poporului meu.
Iartai Stapine Doamne pe cei ce din porunca altuia au savirsit faradelegi si lucruri urite.
Iartama si pe mine pacatosul si robul tau ca doresc rau dusmanlui meu,si ma impotrivesc poruncilor lui;
Dar cum sa ma intorc cu spatele la cel ce-mi sare in ajutor,si lupta impreuna cu mine?!
Cum sa neg ca mi-e frate cel ce are credinta,dumnezeul si botezul meu,
cel ce are graiul,istoria si obiceiurile mele?!
Cum sa tac,sa plec capul cind sint batut,injurat si alungat din casa mea!
Mintuieste ,Doamne,si miluieste pe prea inaltatii si adevaratii nostri Conducatori, si pe toata oastea iubitoare de pace.
Intarestema si invrednicestema sa duc la bun sfirsit voia Ta.Inarmeaza-ma cu armele dreptatii tale si pazestema cu puterea Ta.
Bine esti cuvintat Doamne,Dumnezeul parintilor nostri,laudat si preaslavit este numele tau,Slava Tatalui si Fiului si Sfintului Duh,si acum si pururea si in veci vecilor.Amin

4 comentarii:

Anonim spunea...

nustiu daca am dreptul,adica nu e pacat sa compun rugaciuni,,dar totusi in cele din urma am trecut pe foaie gindurile,sentimentele ce ma cuprindeau in saptamina Pastelui(aprilie 2009),in timp ce ma aflam in casa Domnului..."biserica Romana din Treviso"...
anume aici si atunci m-am autoconvins cine se afla de partea cealalta a prutului...si pentru ce trebuie sa luptam...

Dragos Galbut spunea...

foarte frumos, Oleg, nu e pacat sa te rogi asa cum vrei si cum poti atita timp cit te adresezi Domnului.... Sper Domnu sa ne-auda si sa ne scape ed ciumba rosie bolsevica.

Andrei Rusu spunea...

Amin !!!

Baieti eu am plecat la ambasada, deja am sunat, rindul nu e mare tare !!! Succes la toti !!!

Dumnezeu sa ne binecuvinteze !!!

Viky spunea...

macar astfel de evenimente sa ne aduca pe calea credintei!
nu e pacat sa te rogi asa cum stii, atat timp cat o faci cu bunacredinta si cu sinceritate, or in ceea ce am citit mai sus chiar am simtit sinceritatea rugaciunii!!!
Doamne Ajuta fratilor, sa-I lumineze Domnul pe cei intunecati la minte, iar noua sa ne dea rabdare, forta si curaj!!

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: