Comemorarea eroilor căzuți în războiul moldo-rus de pe Nistru

2 martie 2010
Așa, astăzi împreună cu Mișcarea Național Creștină am comemorat martirii neamului românesc, căzuți în războiul moldo-rus de pe Nistru, din 1992. Inițial am vrut să mergem la Coșnița dar din cauza traficului nebun nu am izbutit, așa că am mers la cimitirul armenesc la mormintele eroilor. Printre miile de flori și printre mutrele securiștilor din 7 aprilie care sorbeau vinișor la cimitir, am ajuns la mormintele unora dintre cei căzuți, depunând flori am fost surprinși de faptul că în acel nedrept război au căzut și mulți etnici ruși de partea noastră, adevărați patrioți ai Moldovei, nu ca mizeriile rusofone care astăzi zbiară că-și apără Patria. Am zăbovit minute în șir la locul de veci al eroului Gheorghe Cașu, apoi am mers la memorialul ostașilor căzuți în războiul de pe Nistru, din complexul memorial. O zi frumoasă, cu soare, însă umbrită de momentele grele și sumbre care ne-au zdruncinat neamul astă zi, cu 18 ani în urmă. Dumnezeu să-i odihnească în pace ! (vezi pozele mai jos)



3 comentarii:

Igor Caraman spunea...

Ca de obicei BRAVO !

Ultimul samurai spunea...

Respect pentru camarazi !!! TLC

Olga Bornescu spunea...

bravo baieti pentru atitudinea pe care o demonstrati !

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: