Programările la Ambasada României, acum și prin telefon

15 noiembrie 2011

Gata cu cozile la Ambasada României! Moldovenii se pot programa prin telefon pentru vize, depunerea dosarului de redobândire a cetățeniei române, acte de stare civilă, dar și pentru documente de călătorie.


Secția Consulară a Ambasadei Romaniei la Chișinau a deschis un sistem telefonic de programare (Call Center). Numărul de telefon la care puteți suna este: (022) 855 002, de luni până vineri, între orele 08:30 și 16:00. Apelurile telefonice nu vor fi suprataxate.

Pot apela la acest serviciu doar locuitorii orașului Chişinău, raioanelelor Căușeni, Anenii Noi, Ialoveni, Călărași, Orhei, Criuleni, Ștefan Vodă, Dubăsari, Strășeni, Hâncești, dar și cei din partea stângă a Nistrului.

Nu puteți să programați pe altcineva. Totodată, atunci când telefonați, este recomandat să aveți la îndemână toate documentele necesare pentru dosar.

Noul sistem de programare va funcționa în paralel cu sistemul existent de programare.

sursa: jurnal.md

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu stiu ce va iesi dar vom trai si vom vedea,ca de altfel am avut noi o experienta urita citiva ani in urma cu programarea prin internet si dupa cum stiti a fost un calvar,dar sa vedem.

Anonim spunea...

Am marea rugaminte sa-mi spuneti si mie cum se face ca la respectivul consulat si anume la functia de receptionist,programari ptr diverse interese ale cetetenilor acestui stat in privinta cetateniei ati angajat personal destul de decazut in principii care privesc morallitatea.Problema mea consta in faptul ca sun de ceva timp sa-mi fac o programare azi 29 noiembrie in jurul orei 13:40 si mi se raspunde cu o voce foarte aroganta,punandu-mi mai apoi intrebari care nu-si aveau relevanta,exprimandu-mi nedumerirea vis-a-vis de acele intrebari intr-un mod politicos,doamna receptionera sau ce-o fi, folosinduse de functia pe care o detine a vrut sa-si arate ca e mare sef si nu accepta sa i se observe incompetenta si neprofesionalismul, hotaraste de fiecare data sa inchida telefonul lasandu-ma fara nici o explicatie.Consider ca e o fapta nerusinata,care trebuie luata in considerare si respectiv aceasta "Doamna" sa fie trasa la raspundere.Multumesc pentru intelegere

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: