Tkaciuk: PG și SIS pregătesc o operațiune de discreditare a PCRM

25 iunie 2011
(video) Tkaciuk: PG și SIS pregătesc o operațiune de discreditare a PCRM
Serviciul de Informații și Securitate, dar și Procuratura Generală pregătesc o amplă operațiune de discreditare a Partidului Comuniștilor. Despre aceasta a anunțat în cadrul unei conferințe de presă azi la ora 14.00, deputatul PCRM, Mark Tkaciuk. 

Potrivit sursei, acțiunile ar avea legătură cu evenimentele din aprilie 2009. După cum am aflat, SIS, dar și PG, pregătesc o operațiune de discreditare a PCRM. Briefingul meu de astăzi este organizat pentru a le strica planurile. În Procuratura, persoana Cociu se ocupă de această activitate. Am aflat că ei fac presiuni asupra activiștilor de la protestele din 2009, inclusiv organizația Noua Dreaptă, ca să facă legtura cu Partidul Comuniștilor. Unul dintre acești activiști, mi-a scris toate detaliile pe Facebook. Întâmplător sau nu, a doua zi, contul meu de pe Facebook a fost blocat", a declarat Tkaciuk în urmă cu puțin timp.

"Știm sigur că la fel se întâmplă și cu cetățeanul rus arestat la Chișinău Baghirov. Acesta este impus să scrie declarații că a fost participant activ la proteste 2009, iar toate instrucțiile le primea de la Mark Tkaciuk. Despre acest subiect, am aflat cu câteva zile în urmă", a mai spus membrul comitetului central al PCRM. 

Tkaciuk a mai menționat că organele de forță ar fi pregătit provocatori care să fie infiltrați în protestele pe care le organizează PCRM. "Este o informație verificată. Ne-am impus să anulăm acțiunile publice, până nu vom identifica provocatorii guvernamentali. Aceste lucruri, care se fabrică în izolatoare și poate ajunge în presă în următoarele zile, pot fi calificate ca o nouă infracțiune a "regimului", la fel ca cea din 7 aprilie, atunci când a avut loc tentativa de lovitură de stat", a declarat Mark Tkaciuk. Deputatul comunist a acceptat doar două întrebari, nici una nu s-a referit la alte subiecte.Sursa: UNIMEDIA Video: Privesc.eu 

1 comentarii:

Anonim spunea...

nimic nou sub soare...agonie - este titlul acestei conferinte de presa...ciao comisilor...ciao!!!!

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: