Nagacevschi invitat special la BLA BLA SHOW

8 mai 2010
Ei și a prezentat fenomenalul locotenent Colombo al Moldovei raportul despre 7 aprilie, ei și ce, it was a big fâs. Ieri 7 mai, fusese ziua mea de nastere, am luat o bere si chiar am stat sa-l ascult pe colosul investigator Nagacevschi. Băi fraților, eu chiar prind o ură de asta mică și câcăcioasă, bazată pe nedumereală, față de anumite personaje din acutala guvernare. Ori să mă uit la Dom 2 ori la prezentarea raportului comisiei 7 aprilie, tot aceeași cașca malașca. Dacă serios, nu știu cum să-i spun, incompetență sau impotență, dar chiar a fost și amuzant și tragic. Mai în scurt din toată prezentarea raportului acestei comisii am înțeles doar 2 lucruri - că nu a fost lovitură de stat și că comuniștii iar nu sunt de acord cu asta. Mie mi-s interesante anumite lucruri, legate de sfera în care activez și de curentul pe care îl susțin/promovez. Haideți s-o luăm așa, pe 7 aprilie au ieșit în stradă studenții de la USMF (medicină), eu am fost acuzat că i-am scos, dar chiar nu am nici-o treabă cu asta, cine i-a scos ? ... După care eu nu demult am scris că cei pe care i-au refuzat comuniștii mult timp și pe care nici acutala guvernare nu-i agrează, am în vedere legionarii, megafasciștii, extrem de extremali și superfasciști. Păi spuneam că s-au văzut cu anumite cadre din opoziția de atunci, iar comisia Nagacevschi mai să-mi scoată ochii cu tot cu nervii oculomotori... și iar nimic. Băăăăăi cheamă-mă și vezi ce am de spus că am tare multe de spus și tare interesante. Chiar nu te interesează mizeriile de dovezi ale mele ? Eu am stat în aprilie umăr la umăr cu agenții din SIS în piață care după ce strigau jos comuniștii arestau tinerii ca la jocurile din PC. Tot Naga zice că netul pică așa huier buier din pod... păi stai, căzu și netul și Orange-ul nu lucra și... iar nimic. Nagacevschi, eu ca participant al evenimentelor din aprilie am voie să aflu de ce mi s-a ascultat 5 luni până și după aprilie 2009 telefonul ? Am voie să știu de ce până astăzi sunt urmărit de SIS ? Poate că vorbesc prea mult ? O, da, asta-i buba noastră, a naționaliștilor nenormeli, care mereu cer dreptate. Eu nu știu cum a lucrat comisia asta, dar chiar scuzele alde nu avem bani, nu avem personal nu merg. Există așa bloggeri simpli ca Vitalie Eșanu, Eugen Luchianiuc și alții care îți demonstrează una două că Moldata, Moldtelecom și Orange ca slugile au stins în aprilie serviciile la comanda comuniștilor spurcați. Măi, sunt atâtea lucruri de spus, de demonstrat, iar voi vă jucați de-a puța-n bortă, chiar nu înțeleg, la grădiniță și-i mai serios. Nagacevschi, ai spus că ce-am scris eu servește ca bază pentru dosar penal ? Unde-i ?În afară de dosarul aprilie 2009 și cel cu arderea tricolorului românesc nu am niciunul ? Mai în scurt, sunt frustrat și înjosit ca o cârpă de raportul comisiei Nagacevschi.

P.S: Vin anticipatele fraților, la Bălți comuniștii au 80% minimum din voturi, chestia e mult mai serioasă decât vă închipuiți, rapoarte din ăstea, afirmații populiste d-ale lui Filat, aberații d-ale lui Catană și mafie de-a lui Hotineanu, unde vă duceți dragii mei, eu v-am votat, nu-mi transformați votul în cacao.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: