Tentativă de ”spargere” a ”Basarabiei de după independență”

15 aprilie 2011

Noaptea trecută, cineva, unul sau mai mulți au încercat să ”spargă” www.basarabia91.net și în general toate profilurile și conturile mele create prin google. În jurul orelor 23.00-00.00 am primit peste 10 cereri de resetare a parolei pentru contul google, ceea ce demonstrează că cineva depunea maxim efort, fie să-mi ghicească parola, fie să mi-o schimbe. În jurul orei 02.00, blogul nu a mai funcționat ceva timp, habar nu am de ce. După ce am schimbat personal datele peste tot, blogul a început a funcționa. Presupun că acțiunea dată este legată de ultimele atacuri împotriva mea din partea comuniștilor și în general a antiromânilor de pretutindeni, nu doar din Republica Moldova.

Ca concluzie, pot să zic că mă bucur nespus de mult că incomodez/ăm pe cineva, neavând susținere din partea nimănui :)

1 comentarii:

Anonim spunea...

Prietene Dragos,cred ca pe slugoii ocupantilor rusi ii scoate din minti ca tot mai multi ROMANI basarabeni SE TREZESC dupa cei 200 de ani de MINCIUNI ORDINARE RUSESTI care au avut un singur scop:sa intareasca ideologic OCUPATIA RUSEASCA!Cea mai puternica arma si cel mai puternic aliat al nostru al ROMANILOR basarabeni este ADEVARUL.Iata ADEVARUL care ii face sa turbeze de ura nePUTINcioasa pe slugoii de pe internet ai ocupantilor RUSI:

NU EXISTA “LIMBA MOLDOVENEASCA”!
Este o inventie SATANICA a Calaului OCUPANT Stalin.

NU EXISTA “POPOR MOLDOVENESC”!
Este o inventie SATANICA a Calaului OCUPANT Stalin.

NU EXISTA “republica moldova”!
Este o inventie SATANICA a Calaului OCUPANT Stalin.

Exista DOAR poporul ROMAN,limba ROMANA si ROMANIA,urmasa DACIEI strabune!

«NICIODATĂ CU RUŞII,

căci ei vor să ne ia limba,

să ne fure istoria,

să ne ia pamântul strămoşesc

şi să ne distrugă neamul ROMÂNESC.»
- Constantin Stere

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: