Pederastul Oleg Brega acționează Privesc.Eu în judecată

3 martie 2011

Aproape 2 ani în urmă Privesc.Eu a fost constituit pentru a face lumea mai transparentă. Intenționat Privesc.Eu refuzat orice emisiuni jurnalistice pentru a nu putea fi invinuți de atacuri, manipulări de partide politice și alte probleme de care suferă mass media clasică. Idea e simplă, transmitem totul ce se petrece live prin Internet. Video se stochează în arhivă absolut fără nici o modificare. Cameramanii fug tot orașul pentru a reuși la câte mai multe conferințe, adunări, judecări sau deschideri festive, parlament sau ședință de guvern.
Partidele sunt satisfăcute, mass-media preia gratis orice video care îl dorește și plasează pe TV sau embed pe site. Cel mai important că oamenii sunt satisfăcuți. În sfârșit au un ochi direct în viața politică și socială a țării.
Totul a mers perfect până în aceste zile când Oleg Brega a hotărât să facă niște banișori sau PR pe seama Privesc.Eu.
Nu-mi vine să cred că omul care toată ziua luptă pentru transparență, dă un site în judecată care aduce această transparență în baza Legii nr. 64 din 23.04.2010 cu privire la libertatea de exprimare.
Privesc.Eu a transmis un live de la o conferință organizată de Asociatia Gender DOC, adică noi am dorit să arătăm societății că există o astfel de problemă. Probabil Brega era pe chat și s-a mai certat cu niște oamenii pe acolo după care a hotărât să ne dea în judecată.
Motivul așa și nu-mi este clar. Cei care sunt juriști pot citi documentele de mai jos poate înțeleg.
Mai mult ca atât mi-a adresat mie personal o cerere. Nu înțeleg de ce mie. Pentru că nu sunt Directorul Privesc.Eu ONG, nu sunt nici angajat ci doar am creat acest site. Presupun că a văzut că Privesc.MD e cumpărat de mine și de aici a făcut legătura că mă poate da în judecată. Doar că privesc.md nu e un site, nu are absolut nici un content. E un simplu redirect la Privesc.Eu.
Tehnic e imposibil să moderezi comentariile live de pe site. Un moderator nu poate lua o decizie referitor la sensul unui comentariu. Poate șterge un comentariu doar bazându-se pe niște reguli stricte cum ar fi cuvinte interzise, linkuri sau publicitate.
Astfel Brega încearcă să penalizeze platforma nu o persoană anume, deși sunt sigur că știe cine l-a atacat.
În concluzie, nu știu cu ce se va termina această istorie, cert e că dacă câștigă Oleg Brega, privesc.eu nu va mai transmite astfel de live-uri pentru al penaliza pe Brega și Avocații lui. Și apoi dacă câștigă va fi un predecedent în justiție. Astfel site-urile unimedia.md, protv.md vor fi următoarele care vor fi penalizate. E groaznic ce se face în comentariile de pe aceste site-uri.
Un pont pentru Oleg să intre pe google.com și să dea o interpelare ”Oleg Brega [cuvântmurdar] site:md” și să-i dea în judecată site-urile unul câte unul.
Atașez cererea lui Oleg Brega
și răspunsul privesc.eu
sursa: www.esanu.name


titlul articolului aparține site-ului www.basarabia91.net și pentru a preveni din start careva întrebări referitor la el, accesați http://dexonline.ro/definitie/pederast

8 comentarii:

Boris spunea...

:-/ ăsta nu-i om, dar nici porc nu e, că porcii nu acționează în judecată pe nimeni :D

Anonim spunea...

Ăsta n-o să moară de bătrânețe ~x(

nicu spunea...

Lu Brega ii statea mai bine cind se judeca cu militia si restul potlogarilor, acuma insa a anuntat razboi crestinilor, nu-i frumos baiete x)))

Dragoș Galbur spunea...

Nu-i vorba de creștini anume, că cu ei e demult în război, dar e vorba de o parte din tineretul inteligent din Moldova, cu care e rău de tot să te pui în relații rele. Chiar și Constantin Tănase o știe.

Anonim spunea...

Nu-s sustinatoare a lui Brega, dar daca esti un homofob esti un mare tampit! nimic mai primitiv si mai decazut decat unul care gandeste ca tine.formeaza-te ca om si apoi prezinta "transparenta". de fapt, ai dreptate, esti super transparent pt ca nu ai nimic in tine. esti un big zero. de fapt, ar mai fi ceva.Balti-ul. un provincial tipic esti prin gandire si prin port. cred ca stii- scoti taranul din sat, dar nu satul din taran! este exact cazul tau!
fii mai open minded si mai tolerant. fuck!! ce ratati reprezinta media acum

Anonim spunea...

pentru ultima @anonimă:
să-ți moară mama !

Dragoș Galbur spunea...

pentru mizeria de mai sus: tu de Bălți de rău să nu vorbești. De fapt, ce mai, că doar nu-s nebun să intru în polemici cu niște lesbiene, încă și anonime :-/

Anonim spunea...

:))Nu-va-plac-gomicii? Voi-pur-si-simplu-nu-stiti-sa-i-pregatitzi!:D

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: