Fiul lui Grigore Vieru, Călin, vorbește despre felul în care Filat a profitat de el

21 ianuarie 2011

Fostul deputat liberal-democrat, Călin Vieru, este convins că PLDM a profitat de numele său şi că cineva din acest partid a încercat cu tot dinadinsul să-l ţină în umbră.

„Vlad Filat e un om foarte curajos şi a demonstrat asta în timpul evenimentelor din aprilie 2009. Totuşi, nu am schimbat nici două vorbe cu el pe parcursul întregului an parlamentar. M-am străduit din răsputeri să răzbat la începuturi pentru o întâlnire, dar a fost în zadar. Mai apoi mi-a fost silă, am renunţat dând a lehamete din mână”, a declarat Vieru pentru ziarul Timpul.

Acesta este convins că putea să facă mai mult în activitatea sa de deputat, dar cineva dorea să-l ţină în umbră. „În Parlament şi la Guvern se făceau numeroase întâlniri la diferite niveluri cu partenerii noştri politici din România. Din moment ce merge un oarecare Ţurcan sau Rusu, de ce să nu fie în delegaţie şi Călin Vieru? Mai ales că familia noastră are o mulţime de cunoştinţe şi prieteni în România - de la primari până la deputaţi şi miniştri. Ei bine, niciodată nu am făcut parte din astfel de delegaţii. M-am oferit personal de câteva ori, dar fără vreun rezultat. La capitolul televiziune m-aţi văzut vreodată? Nu! M-aţi auzit doar la mitinguri, în campania electorală, când era nevoie de Călin Vieru”, s-a jeluit fostul deputat.

Fiul regretatului Grigore Vieru a menţionat că este în relaţii bune cu mai mulţi oameni din PLDM, dar nu la nominalizat şi pe Vlad Filat. „E o mare cinste pentru mine că i-am cunoscut pe Vladimir Hotineanu, Alexandru Tănase, Mihai Şleahtiţchi, Iurie Leancă, Ion Butmalai,Valeriu Streleţ, Mihai Godea, Alexandru Cimbriciuk, Valeriu Gheleţchi, Anghel Agachi şi alţii”.

Calin Vieru a mai adăugat că încă nu şi-a spus ultimul cuvânt în politica moldovenească. „E devreme să trag linia, pentru că eu nu am ieşit definitiv din politică. Acum fac doar o pauză, după parlament am o dorinţă firească: vreau să văd în preajmă numai cer... deasupra cer şi cer sub mine. În aceşti doi ani de politică, pe alocuri destul de murdară, sunt însetat de ceva curat. Chiar dacă politica în sine este murdară vreau să revin. Şi asta pentru că în politică, mai mult decât în oricare alt domeniu, e lipsă de oameni oneşti, cu simţul responsabilităţii, calităţi pe care eu, iertată să-mi fie lipsa de modestie, cred că le posed - le-am moştenit de la tata”, a conchis fostul parlamentar.

sursa: jurnal.md

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: