Tkaciuk: Sunt un cretin lingvistic.

17 august 2010
Tkaciuk: Sunt un cretin lingvistic. Am învățat "Am învățat "moldoveneasca" dintr-un manual de limbă română. Sunt un cretin lingvistic și nu pot învăța ușor limbile străine." Declarația aparține deputatului PCRM, Mark Tkaciuk, lansată în cadrul emisiunii Fabrika de la Publika TV.

"Mi-i rușine că nu vorbesc această limbă și mă gândesc ce mare avantaj au cetățenii moldoveni care vorbesc fluent limba rusă, iar eu nu pot vorbi în limba lor", a mai adăugat Tkaciuk.

Deputatul PCRM a mai declarat că nu vede mari deosebiri între "limba moldovenească" și limba română, doar că populația unui stat are dreptul să-și numească limba cum dorește.

UNIMEDIA precizează că oamenii de știință susțin că nu există "limba moldovenească", ci limba română. Acest subiect este unul care generează contradicții în societate. Astfel, în timp de liderii politici Mihai Ghimpu, Vlad Filat, Serafim Urechean și Dumitru Diacov menționează că limba este română, Marian Lupu și Vladimir Voronin susțin că vorbesc "limba moldovenească".
Sursa: UNIMEDIA

1 comentarii:

Alex spunea...

Un bou cornorat si siret.

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: