Studenții stomatologi din Statele Unite și Moldova tratează copii din internatul Strășeni

18 mai 2010

Un grup de studenți - stomatologi din Statele Unite ale Americii vizitează Republica Moldova pentru a oferi tratament gratuit copiilor de la internatul din Strășeni, şi pentru a face schimb de experienţă profesională cu colegii lor din Republica Moldova. Vizita este organizată de Biroul pentru afaceri bilaterale al ambasadei SUA la Chişinău şi face parte din acţiunile prevăzute de Parteneriatul de Stat între Republica Moldova şi statul Carolina de Nord, stabilit în 1999.

Grupul prezent este compus din doi studenți de la Facultatea de Stomatologie a Universității "Nicolae Testemițeanu" şi un grup de studenţi de la Facultatea de Stomatologie a Universităţii din Carolina de Nord, și se vor afla în Strășeni timp de două săptămâni.

Sursa: infostraseni.md

6 comentarii:

Anonim spunea...

Dragos imi place fazta ta la inceputul clipului :) Incerci sa fii serios, dar muschii faciali nu te lasa ;)

Si in romana si in engleza ai accent rusesc! Hihi!

Dragoș Galbur spunea...

:) mă uitam la ochii ei și... nu mai puteam ))

Cât despre accent, nu știu, nu simt, da chiar dacă este am o scuză, sunt din Bălți !

Anonim spunea...

stiu stiu! iti cam plac asiaticele, nu-i asa? :)

si eu cica am accent rusesc in engleza, dar nici eu nu-l simt - imi spune lumea. locuiesc in SUA si toti ma intreaba daca-s Russian... nu ma bucur, dar asta este, am si eu o scuza - tot din Balti sunt :)

acum cred ca stii cine sunt, in caz ca nu ti-ai dat seama din prima ;)

Andrei spunea...

Si eu sunt baltean...nu conteaza ce accent avem, suntem romani in suflet si cunoatem romana, rusa + engleza...

Anonim spunea...

Hahaha...parca erai antiamerican?
Eu in locul tau m-as duce in state pe un an de specializare, ca ai ce invata de la ei.Sunt sigur, cota ta se va ridica considerabil acasa printre stomatologi si pacienti.

Dragoș Galbur spunea...

aiureli

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: