UPDATED: Armata Națională din Bălți - RUȘINEA ÎNTREGII MOLDOVE

8 mai 2010
Astăzi am fost la meciul dintre Olimpia Bălți și Zimbru Chișinău, atmosfera fenomentală pentru fotbalul moldovenesc. Pe lângă jignirea fanilor bălțeni la adresa Oastei Fiare din galeria Zimbru am asistat la o rușine și o indignare extrem de mare. În galerie la Olimpia au stat și cca 500 soldați din Armata Națională, au strigat și au înjurat ca la ușa cortului. Mai strașnic este faptul că 90 minute au strigat pentru echipa bălțeană exclusiv în limba rusă. Sunt șocat, mai mare rușine nu am văzut în viața mea. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu am făcut armata în țara asta, o rușine creată interese politice și pe analfabetismul soldaților noștri.


Basarabia Pământ Românesc !

3 comentarii:

Basarabean spunea...

acolo in armata substanta cenusie e la mare cautare... :(

Ăilien spunea...

mi-e ruşine pentru ei....
@Basarabean-chiar că nu le ajunge o doagă, trebuie să simtă şi ei din porcăriile comuniştilor...

Dragoș Galbur spunea...

Iar galeria comunista a olimpiei ne-au scris inca: Astalavista BPR-ista )) e jale cu ei.

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: