Am fost invitat la "Revista Presei"de la Vocea Basrabiei

3 februarie 2010
Adineaori am revenit de la Vocea Basarabiei, unde am fost invitat la emisiunea Revista Presei, cu Viorel Roman și Ivan Goncearuc. Ce să zic, clar lucru că la inceput am fost plin de emoții, dar pe parcurs m-am mai calmat, atmosfera devenind una destul de relaxantă, iar temele fusesera interesante. De altfel, scopul principal al emisiunii în general este de a atrage cât mai mulți tineri radio ascultători la VB. Emisiunea Revista Presei a fost azi la a 2-a ediție și cât de straniu n-ar părea astăzi toți ne-au lăudat, au zis ca a ieșit fain. Când am ajuns la tema cu Top 50 cele mai sexy femei din Moldova, în studio nu știu de unde a intrat frumoasa Stela Popa, respectiv intervenind ca participantă la TOPul Vip magazin. Am râs, am discutat deschis, iar la finele emisiunii Stela Popa ne-a invitat la lansarea cartii sale "100 de zile". La final, am rămas cu emoții pozitive după această invitație la Vocea Basasarabiei și sper pe viitor ca www.basarabia91.net sa fie pomenit la mai multe emisiuni ca fiind singurul site cu adevărat pro românesc din Basarabia.

26 comentarii:

Igor Caraman spunea...

Felicitari,a fost placut urechii !

Ultimul samurai spunea...

Și mie mi-a plăcut, pentru a 2-a emisiune a fost destul de interesant și sigur!

Dragoș poate te angajezi la verun radio?

Dragoș Galbur spunea...

Nu, nu, eu strict la stomatologie !

aciduzzu spunea...

alo, romane.... cum adica "temele fusese..."?!?!?!?
Dupa ce corectezi, sterge si postul asta.... ;)

Anonim spunea...

care radio, la sapa!:)) o persoana angajata la radio trebuie sa deprinda arta comunicarii, nu sa zambeasca gratios de parca ar fi la tv si sa nu fie apt in a formula o fraza inteligenta. Cum 3 incompetenti pot aborda problematici economice atunci cand nu cunosc nici macar notiunile fundamentale.In general cum e posibil sa pui pe post o emisiune pe care ai visato ieri noaptea.Mie mi-a placut adica a fost amuzant sa-i ascult pe 3 balbaiti :))

Dragoș Galbur spunea...

fusesera, am corectat, bai l-am scris cu tastatura de la mobil, e greu al naibii si scapa litere.

Anonim, dute-n p**da mati de degenerat care esti tu

Anonim spunea...

uite asa trebuia sa vorbesti, nu cu accentul prefacut de bucuresti :)). Da acum sincer, tu chiar n-ai observat ca te-ai balbait rau?

Dragoș Galbur spunea...

da tu n-ai observat ca esti anonim ? Esti facut cu coada sapii bre...

Asa de prost esti, strasnic, cum dracu poti sa critici niste baieti care sunt la inceput, care fac deja a 2-a emisiune bai ?! Dute in pizda matii tale handicapate si critica acolo, aici nu ai dreptul, pur si simplu nu e logi ce zici tu. Eu am fost prima data la o emisiune, ce-ai fi vrut ma sa zic ?! Inchideti gura plina de rahat !

Anonim spunea...

preferabil sa nu mergi la o emisiune radio sau tv daca stii ca esti un balbait, parerea mea...iar daca mergi, atunci mergi pregatit :)

Dragoș Galbur spunea...

preferabil sa nu mai scrii comentarii daca esti atit de prost, faci de rusine cuvintul anonim ))

Anonim spunea...

vezi, uite asta e exemplu de gluma nereusita pe care mai bine sa n-o spui in direct :D , adica chiar ai mers ca la o betie, nu la radio. Am ascultat foarte atent si am observat ca nu ai reusit sa te pronunt clar si pe intelesul ascultatorului la vreun subiect. Cu economia-in bara, cu ziarele romanesti-inca o bara(aici chiar te-ai contrazis atunci cand ai spus ca vei procura ziare chiar daca vor fi scumpe iar apoi ai spus ca nu vei da banii astia pentru ca citesti presa electronica) , vezi inregistrarea !

aciduzzu spunea...

foaie verde loboda, gura lumii sloboda.....

Dragoș Galbur spunea...

Bai anonimule dispari bre ca nu esti interesant nimanui, esti o simpla mizerie, un fel de spamer, daca ai avea curajul sa-ti scrii numele adevarat, am vb ca 2 oameni normali, da pina atunci esti un simplu gindac.

Anonim spunea...

atrage atentia ca n-am folosit un limbaj licentios in adresa. Si asta face parte din arta comunicarii, de aia am si spus ca poate ar fi mai bine sa vorbesti asa cum esti obisnuit sa o faci: cu wai si blea in loc de accentul de bucurestean prefacut :D

Dragoș Galbur spunea...

bag picioru in tine, eu macar am vorbit limba romana si nu ma intereseaza ce zici tu, chiar sa te enervezi o sa merg de cite ori o sa fiu invitat ;) multumesc pentru ambitiere ! Gata, la culcare si dute dracului !

Anonim spunea...

nu ma enervez , n-ai observat ca ma amuza? :D
accepta critica si data viitoare mergi pregatit, informat(altfel decat mergi la betie) si asta n-o faci pentru mine ci pentru ascultatorul tau care asteapta o portie de informatie utila, nu un cacat pe bat.
P.S.: tu n-am vorbit romana, n-ai vorbit in general...te-ai balbait!

Dragoș Galbur spunea...

"tu n-am vorbit romana"

bine ca ai vorbit-o tu :)

Anonim spunea...

"multumesc pentru ambitiere " :))
insa iti dau crezare ca e o greseala mecanica, eu cel putin nu spun perle din astea la radio in regim live :D

Andrei Cebotari spunea...

bv Dragos...da-i in *ula pe anonimi)))

Ivan Goncearuc spunea...

Hai sa recunoastem ca nu am fost nici pe departe foarte straluciti dar, cred ca suntem in putere sa scoatem o emisiune buna,în urmatoarele editii.
Am inteles intentia de a ne provoca, a acestui anonim, si nu zic ca n-ar avea dreptate in unele lucruri, dar sa stii ma ca e mai complicat sa te afli acolo, decit in spatele tastaturii tale, acasa.

Sunt de acord ca la capitolul limba româna vorbita, stam mai prost, si anume din acest motiv apar si unele ezitari in vorbire sau in formularea mesajului, dar sa nu vezi intentia rea pe care a pus-o anonimul in comentariul sau - e chiar complicat. A vrut sa taie aripile si, se pare ca l-a cam prins pe Dragos in cursa.

Fratioare, nu te lasa manipulat de rauvoitori cu limba lunga, fie anonimi sau nu. Oameni care sa arunce cu piatra sunt foarte multi, tre' sa trecem pe alaturi si sa ne cautam de treaba, incercind sa crestem in continuare.

Apropos, vreau sa-ti mai multumesc odata pentru acceptarea invitatiei la emisiune.

Dragoș Galbur spunea...

Crede-ma, deloc nu iau in cap ce scriu blegii aici pe blog, ma amuzez pe seama anonimilor, ca doar de asta-s anonimi, sa instige lume. Multumesc si voua pentru invitatie si de cite ori ma veti invita de atitea ori voi veni cu inima deschisa, faceti o treaba buna iar noi ne mindrim cu voi. Bafta in continuare si cit mai multa experienta ! Las' ca pe urma deschidem radio-ul nostru ;)

profu spunea...

"numai ce" - "toliko cito"

Corect: adineauri, cu puţin timp în urmă, nu demult...

- Numai ce?
- Numai bine!

:)))

STASS spunea...

Bravo,Dragoş.Ai fost destul de bravo,ce-i drept e drept,ai scos nişte "perle",dar e şi normal,cred că ai avut emoţii, ştiind că te ascultă toţi ce-i ce citesc aici pe blog, cît şi toţi prietenii de pe "facebook" şi "odnoklassniki" :):):), ei,dar cu cine nu se întîmplă.Am avut preşedinte care nici "Muuuu" nu putea spune la radio sau tv ;),dar tu ai făcut faţă.
Dar ceia ce scrie toromacul de ANONIM,nu atrage atenţie,ştii este o vorbă la ruşi:"Не спорь с дураком,а то люди не поймут разницу"

ion spunea...

Unde se poate de ascultat inregistrarea emisiunii, daca este desigur?

Anonim spunea...

vezi ca lumea confirma ca v-ati balbait. Intentia mea n-a fost chiar atat de rea, pentru ca nu am criticat ceva ce nu s-a produs. Nu va reusit baieti sa purtati o discutie care sa fie inteleasa sau cu context informativ,educativ. In viitor poate veti avea sorti de izbanda, dar la aceasta etapa din cariera de prezentator radio va recomand sincer sa va faceti temele pentru acasa. Voi ati venit cu 2-3 notite in caiet, crezand ca tematicile vor fi cu usurinta dezvoltate in emisiune, insa n-a fost asa! De ce m-am legat eu de momentul asta? Simplu, pentru ca domnul invitat-prezentator Dragos a creat impresia ca emisiunea a decurs minunat ca toti erau relaxati(prea relaxati) si ca toata lumea va laudat. Ca sa puteti aprecia rodul muncii voastre, poate ar fi cazul sa faceti un chat pe VB si sa vedeti parerile celor care va asculta.
Ivan Goncearuc, cred ca esti in masura sa-ti identifici propriile greseli spre deosebire de altii care au impresia ca totul e pus la cale :)

Dragoș Galbur spunea...

bravo ma anonime, gata ma termina cu prostia, ti-ajunge, te-am inteles ! esti curajos in anonimat atita tot !

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: