Jurnal: O zi din viaţa unei hydepark-iste

4 noiembrie 2009

ora 12.00
Oof, nici azi nu ajung la interviu. Sigur fascistul ăla care angajeaza măturatoare e sexist... si bine ca nu m-am dus. Mahmureala asta e groaznică, cred ca au pus astia "E"-uri din blană de focă polară in vodka pe care am consumat-o aseara...

ora 12.10
Ma loghez pe mess. Am un mass de la homosexualii ăia cool... Imi propun sa mergem la un teambuilding si stormbraining pe teme de nondiscriminare. Sună dubios de capitalist propunerile... Intalnirea e ultrasecreta asa ca nu am voie sa vin cu Irinuka, colega mea de cameră.

0ra 13.00
Mi-e foame.. o sun pe mama sa-mi trimita niste sarmale cu autobusul de seară si sa pună in geantă si un pachet de vată + niste ţuică de la bunelul.

ora 16.00
Citesc cugetările tovarasei Alinush, mentora aripii feminine: “Fată, daca o sugi inseamnă ca nu mai esti feministă” - ma ung la inima aceste vorbe! Numai niste fascisti poat înjosi RASA FEMEIASCĂ in halul acesta..

0ra 17.00
N-am reuşit sa mă duc la întîlnirea care a avut loc la Grega... Ma duc după pachet.... Pap sarmalele in faţă la Gara de Nord şi le împart solidară cu 2 emoişti, o ţigancă cerşetoare si 1 maidanez.... Mă sună Irinuka şi imi spune că Chirtoacă e nazist. Sa mor nu alta! Cică omoară câinii vagabonzi... futu-l în gură de fascist...

ora 20.30
Ma intalnesc cu 2 hydepark-işti care au fost la intalnirea de la Grega. Iată ce mi-au povestit in cuvintele lor:
Sorinacio: - au adus hydepark-iştii ăia o iarbă beton..La intrare ne-a pus Grega sa ne dezbrăcăm în poola goală sa vada daca nu avem tatuaje fascite, iar hainele le-a ascuns in baie ca să nu cumva sa avem ascunse microfoane prin chiloti. Destepti băieţii ăstia...

0ra 22.00
Mă despart de băieti si le sun pe fete.... Nu mai am credit pe cartelă.... wtf, astept sa ma sune ele.... un beep si atât..

0ra 23.00
Tot mi-i foame.. Strig pe geam Food not bombs si parca imi trece un pic. Noapte buna!

4 comentarii:

Dragoș Galbur spunea...

hahahha))) un fel de "prodoljenie sleduet" ))

0 argumente Sashuka loooooool :D :D :D imi plac chestiile astea )) treb mai des ))

Anonim spunea...

"Sashuka" :)))))))))

Apu aşa... copiii de 14 ani vreau argumente şi gata! Aşa i-a învăţat Grega....

Andrei Cebotari spunea...

buhahahaha:))))))))))))
rupe!!!!!:)))))
Treb de facut "O zi din viata unui WTF":D:D:D:

Dragoș Galbur spunea...

http://www.curaj.net/?p=26917

jos cu homosexualii !

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: