Patriotism de 9 mai sau... Ооо халява !

9 mai 2011

Am făcut campania ”Ai mașină, ai tricolor”, la inițiativa lui Victor S. El a pus din propriul buzunar bani pentru tricoloare (mulți bani). Măcar UNUL ! UNUL !!!!!! să fi venit și să zis: băi băieți, îmi place ce faceți, țineți 100 euro, continuați. Le-am dat la toți gratis tricoloarele, iar acum îmi sună frustrați și indignați că cum așa nu avem tricoloare în toi de 9 mai. Duceți-vă în sulă, iaca ce, mari patrioți, numai de 9 mai vă aduceți aminte de tricolor și țară. Eu n-am bani, eu îs student, iar familia lui Victor nu-i Plahotniuc. Pa !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: