Ivanțoc: Nu suntem teroriști, Rusia a provocat războiul de pe Nistru

7 august 2010

Rusia s-a declarat îngrijorată de intensificarea tendinţelor politice periculoase din Republica Moldova, pe care o acuză că subminează procesul de rezolvare a conflictului transnistrean, se arată într-un comunicat emis recent de MAE al Federației Ruse.
Andrei Ivanțoc a declarat pentru PROTV : ”Este metoda Rusiei de a face declaraţii negândite, ştiind foarte bine Rusia că războiul din 1992 ei l-au facut pe Nistru. N-am comis nicio crimă şi niciodată n-am fost terorişti şi nu mă gândesc că voi fi vreodată. Noi am luptat nu cu armele, dar am convins lumea, am insistat ca şcolile de pe malul Nistrului să scrie în grafia latină, limba română.”

Reamintim, că distincţiile au fost conferite membrilor „Grupului Ilaşcu”, potrivit decretului semnat de Mihai Ghimpu, în semn de profundă gratitudine pentru contribuţia remarcabilă la Mişcarea de Eliberare Naţională, pentru eroismul şi spiritul de sacrificiu manifestate în lupta pentru independenţa şi integritatea teritorială a R. Moldova şi pentru curajul şi dârzenia de care au dat dovadă în apărarea demnităţii umane şi naţionale în timpul detenţiei ilegale în temniţele regimului neconstituţional instalat în raioanele de est ale ţării.

Timpul.md

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: