Ignorat de Republica Moldova a devenit campion mondial la caiac-canoe pentru România

22 august 2010
Victor Mihalachi si Alexandru Dumitrescu au vaslit din greu ca sa ajunga DUBLI campioni mondiali la kaiac-canoe. Moldoveanul Mihalachi are o poveste impresionanta.

 INCREDIBIL! Mai avem dubli campioni la canoe! Citeste povestea omului care a invatat sa vasleasca pe internet!
Victor Mihalachi are doar 21 de ani, dar a decis sa lase Republica Moldova pentru Romania in urma cu trei ani. Inainte de a da lovitura la seniori, Mihalachi a cucerit titlul mondial la juniori iar acum isi propune sa ajunga impreuna cu colegul sau la Jocurile Olimpice de la Londra.

De ce a plecat Mihalachi din Moldova? Povesteste chiar el in presa din tara sa natala. "Acolo nu mai aveam cum sa progresez avand in vedere ca ii invingeam pe toti", a spus sportivul, citat de Click.
"Cand eram la juniori trebuia sa mergem la un festival olimpic in Italia. Eu am luat preselectia, insa antrenorul l-a pus in lista pe un alt baiat, care ii era ruda. Atunci m-am lasat si m-am gandit prima data sa plec in Romania cu alti colegi la fel de dezamagiti. Nu aveam bani, era destul de complicat, mai ales ca nu stiam pe nimeni acolo. Astfel ca am hotarat sa ne antrenam pe cont propriu in Moldova", mai povesteste Victor.
"Cautam pe internet toate informatiile privitor la cum sa faci kaiak-canoe. Eu chiar am inventat un stil propriu al meu", continua campionul mondial.
Noul sau stil l-a ajutat sa devina dublu campion mondial. A cucerit alaturi de colegul sau titlul in cursele de 500 si 1000 de metri.

3 comentarii:

Anonim spunea...

of, nu-i primul caz de acest gen !

Igor Caraman spunea...

Eu in general le-as recomanda la toti sportivii sa plece in alta parte in cautarea performantei.

Alex27 spunea...

Mihalachi nu a facut nimic neobisnuit. E roman deci e firesc sa evolueze pt Romania.

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: