Adrian Păunesc, grav bolnav?

23 iunie 2010
Paunescu A.Adrian Păunescu a făcut ieri o dezvăluire şocantă, care lasă să se înţeleagă că ar avea grave probleme de sănătate. “Vă avertizez că, de acum încolo, cu mine se poate întâmpla orice”, a mărturisit poetul în vârstă de 67 de ani într-un editorial semnat în “Jurnalul naţional”, care sună ca un testament.
Contactat de România liberă, Păunescu nu a dorit să dea detalii. “Sunt în plin tratament, e o problemă de viaţă si de sănătate şi nu pot să explic despre ce e vorba”, ne-a spus el.
“Trec prin momente grele de viaţă (…) Din dragostea mistuitoare pe care v-o port, din convingerea că nu va trece mult, după plecarea mea, şi oamenii vor înţelege pe de-a-ntregul cine am fost cu adevărat, vă avertizez că, de acum încolo, cu mine se poate întâmplă orice. Nu e vorba doar despre un tratament negativ special, care mi se aplică de multă vreme. E vorba despre nenorocirea incredibilă prin care trece această ţară, de soarta căreia eu nu mă pot despărţi”, scrie Păunescu. Dacă iniţial el lasă să se înţeleagă că tristeţea sa este provocată exclusiv de starea jalnică în care se află ţara, din rândurile care urmează iese la iveală suferinţa sa personală.
“Ştiţi prea bine că zilele acestea mi-am luat curajul de a-mi face analizele medicale esenţiale. Concluzia nu e veselă. În orice caz, tratamentul pe care eu însumi simţeam că trebuie să mi-l aplic şi pe care, după aceste analize, mi-l confirmă şi medicii, mă obligă la retragere, discreţie, resemnare”, scrie acesta. “Visul duşmanilor s-a împlinit: nu mai pot ieşi din casă
, cum aş fi putut până ieri”, a adaugă poetul, care conchide: “Nu cred că mai rezist”.
RL ONLINE

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: