Moldoveanul are ură faţă de români şi dragoste faţă de paşaportul românesc

15 octombrie 2009
Încerc de mult timp să dau o definiţie egoismului şi prostiei moldoveneşti,dar este şi normal că fiecare om este o individualitate şi dacă aş vorbi urât despre o întreagă ţară aş face o hiperbolă.Poate e de vină sistemul de învăţămînt,sau poate părinţii noştri sunt de vină că nu ne ştim originea şi nu ne iubim ţara.
Care nu ar fi cauza dureros este faptul că moldoveanul are ură faţă de români şi dragoste faţă de paşaportul românesc.
Dincolo de apropierea istorică şi lingvistică,tot mai mulţi moldoveni din Basarabia cred că România este sinonimă cu Europa şi prosperitate. Majoritatea moldovenilor afirmă că îşi doresc să ajungă în Romania fiindcă "Dacă ai cetăţenie română, poţi să mergi în orice ţară din UE şi poţi face multe lucruri". Deci, suntem cei mai săraci din Europa şi încă în suntem afectaţi mult de criza financiară,logic că orice ţară din Europa va fi mai prosperă,mai echilibrată politic şi economic.
Mă aflu în antiteză sufletească, sunt bucuros că tot mai mulţi din noi devenim cetăţeni a României,din alt punct de vedere se observă cît de hapsîn,lacom şi viclean e moldoveanul,se foloseşte de încrederea şi frăţia celor de peste Prut pentru aşi satisface dorinţele sale materiale.
Fraţilor,dacă totuşi devenim cetăţeni a României,haideţi să o facem nu în ciudă ruşilor,nu în ciudă comuniştilor,nu din perspectiva de a evolua în UE,ci din adevăr,din adevărul istoric care dă culoare vieţii tuturor românilor din Basarabia.

P.S. Basarabia Pamânt Românesc!

12 comentarii:

Dragoș Galbur spunea...

e trist, dar totodata cum dracu sa circulam liber prin Europa? ma rog, unu-i roman, altu nu, da de cetatenie nimeni nu s-ar da in laturi...

Andrei Cebotari spunea...

mde,imi pare foarte rau ca interesul ii impinge la acest pas si nu adevarul istoric si simtul patriotic!!!

Un moldovean spunea...

Dragos, eu de exemplu ,un basarabean , circul liber nu numai in Europa ,dar si toata lume si fac un lucru mare pe pasaportul tiganilor. E mult sus pentru mine asa licruri ,ca sa ma injosesc , sa cersesc pasaportul tiganilor . Si daca autorul articolului a amintit de adevar istoric ,cum ca am fi romani . De ce nu vorbeste nimic despre adevarul care am fost de atitea ori tradati . Istoria noastra impreuna este numai de 22 ani . Si in acesti 22 ani chit a fost construit si investit in Basarabia de catre tigani.-- nimic!!!!Eu nu inteleg de ce trebue voi fel de fel de autori de diferite articole sa morsocati si sa rugumati aceasta tema , sa convingeti prin vrute si nevrute cum ca romanii sunt buni baieti , luptatori neinfricati pentru neam si tara s.a.m.d. in acest stil . Mii sila sa mai citesc prin net articole despre tigani cum ca sunt fretii mei , voi ce ati innebunit cu totul !!!!! Pentru Basarabeni ---va rog mult , nu va injositi si cersiti nimic de la romani!! Ei singuri trebue sa ne roage ca noi sa primim pasaportul lor si sa ne zica pentru asta - saru-mîna !!!

Ion spunea...

Mare debil moldoveanul asta dinainte mea.Idioti de astia sunt multi,agramati si inculti.Ei prefera sa suga pula la rusi decit sa fie frate cu romanul.Sugere placuta atunci si vezi sa inghiti totul.

Andrei Cebotari spunea...

Bine ghindesti Ioane,dar fii oleaca mai cult te rog,caci care e ar fi diferenta intre tine si el???

P/u anonim
Nimeni nu te obliga sa citesti,mi-am expus parerea,aprpos tu faci parte din acea parte care linge intr-o parte si isi face pasaport si striga akolo BPR,da de aici pleaka in alta parte si lukreaza akolo ku "sezonu'" si urla ka cica "Sa-mi bap p... in tigani"

Fatarnik mai esti nene!!!!

Anonim spunea...

Ma Ioane ,iti doresc mare ,mare succes la supt p... la tigani . Daca erai putin mai atent la ce am scris vedeai ca absolut n-am amintit de rusi . Tu fiind un debil,ba, potae tiganeasca ,urodule . Andrusa Cebotari , pe tine tot nimeni nu te obliga sa citesti ce am scris eu , nu pentru tine am scris, mi-am expus parerea despre "frati", la care am tot dreptul . Iti repet personal pentru tine , N-am si numi trebue pasaport tiganesc . Iti rezolvi in lume problemele si fara pasaportul lor daca pe umeri ai cap si ceva in el , daca ai bostan ca al tau striga mai departe ce ai mai strigat . Tu ar trebui sa intelegi ca toate parerile tale pe mine personal absolut nu ma ating .Succese baeti mai departe ,strigati,injositiva ,cersiti si ei se uita la voi prea de sus pentru simplu motiv ,ca sunt in UE,E o autoridicare in ceruri ,dar de fapt tot aceiasi tigani nespalati au ramas,pe chind voi singuri va coboriti mult prea jos fata de ei cersind . Succese!!!!!

Ion spunea...

Anonim debil,prin ce dovedesti tu ce nu esti agramat daca ii numesti pe romani tigani?In 22 de ani romanii nu au facut niciodata cit rusi vostri in 2 nopti deportind zeci de mii de familii in Siberia.

Ion spunea...

Tu esti prost,eu te-am intrebat cum de romanii sunt tigani,si tu nu ai raspuns.De ce?Ca esti un dobitoc.

Dragoș Galbur spunea...

Bai baieti, hai va rog folositi un limbaj mai adecvat ! sunteti maturi sau ce dracu ?!

Vica din Basarabia spunea...

pentru "un moldovean"...Poate mai zici ca Romania ne-a furat bucata de Moldova de dincolo de Prut si gata, te faci istoric...
Doamne, de unde atitia "destepti" pe pamintul acesta?
P.S. :nu ai pomenit nimic de rusi dar utilizarea cuvintelor ca "urodule" demonstreaza ca esti prorus

Anonim spunea...

Ionele, eu mai si muncesc ,nu ca unii stau numai prin net si viseaza cu ochii deschisi,deaceia nu tiam raspuns chind tu asteptai !!!Bai ,sunt tigani si punctul . Tu socoate cum doresti , eu nu am nimic impotriva . Am scapat putin la libertate si uite alt destept imi interzice sa ghindesc ,sa vorbesc . Poate ai dori sa-mi cer voie de la tine?

Anonim spunea...

Vica din Basarabia, draguta ,uite mai sus ,este un nene cu numele de Andrei Ceboteri care foloseste cuvintul"sezonu" , el tot e prorus? Vica , in rusa este cuvintul" sezon" si " urod" . NU te baga in târîţâ fetiţo!!!

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: