Внимание розыск !

24 octombrie 2009

15 comentarii:

Anonim spunea...

..............cat de curajosi...bravooo!!!

Anonim spunea...

Piesa ruuupeeeee :))))))))

Liviu spunea...

hahhaha eu ma pish pe mine de ris... voi sunteti nenormeli

Dragoș Galbur spunea...

Especially 4 ma bro gRigo !

Barabaros Leonid spunea...

Original !

Sergiu Tofan spunea...

de ce atrageţi atâta atenţie unui copil? :))

Dragoș Galbur spunea...

vrem sa-l scoatem din minti :))

Daniel Moscalenco spunea...

Dragos, bravo. Demult nu am ris cu pofta ca acum.

Andrei Cebotari spunea...

pptz!!!!:D
Bravo!!!

Sergiu Tudorean spunea...

muhahaha...razboiul stelelor Dragos vs Grigorciuk..degraba va aparea varianta sa..parca vad...

Alexandru Cozer spunea...

L-ați făcut vedetă deja pe „hriușa” ăsta.

Livia spunea...

:D Grigo is so lucky to have a bro like you Dragos )))))))

stamat spunea...

eu am facut colajul dintre fotorobot si grigorciuk :) cineva imi spune multzumesc? :D

Sergiu Tudorean spunea...

mânţănim :)

Elena spunea...

Respect....chiar ft tare....

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: