Alexandru Cupcea la miez de noapte (07.10.09)

8 octombrie 2009
Ieri, pe la orele 00.00 am mers la monumentul lui Ştefan să reaprindem lumânările stinse şi să tragem vreo 2 cântări în ciuda jandarmilor care patrulau teritoriul. Era pustiu centrul oraşului însă s-a apropiat un domn, semăna leit cu Grigore Vieru, ei şi am făcut cunoştinţă cu dumnealui,era vorba de actorul Sandu Cupcea. Apoi dânsul ne-a recitat vreo 15 poezii despre patrie, limbă şi românism. A fost feeric, magnific, exceptţional. Nu am văzut pe nimeni LIVE să recite poezii cu o asemenea intonaţie şi gesticulare. Din păcate mi se descărcase telefonul mobil şi nu prea am filmat, însă ce s-a primit puteţi privi mai jos. Un respect aparte pentru cei ce-au rămas ieri până la miezul nopţii în centrul Chişinăului.

1 comentarii:

Dragoș Galbur spunea...

un Roman colosal !!!

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: