AM VENIT DE LA COMISARIATUL DE POLIŢIE (UPDATE)

24 septembrie 2009
Azi la orele 12.00 m-am prezentat la CPS Râşcani, în cabinetul ofiţerului de urmărire penală Vadim Ciobanu, un tip tânăr şi destul de amabil. În fine, voi fi se pare că anchetat în cazul arderii drapelului românesc de la spitalul nr.4 în noaptea de 31 august, deci de ziua Limbii Române. Deci mare mi-a fost uimirea când am văzut că cineva a scris plângere pe mine că am fost la faţa locului şi că am participat nemijlocit la arderea tricolorului. Eu presupun cine, dar nu voi da nume. Autorul plângerii s-a pomenit a nu exista, deci nu există aşa persoană. În plângere se spune, citez:
"Acest criminal violent Dragoş Galbur, care nu face decât să aducă prejudicii şi daune statului moldovenesc, trebuie tras la răspundere pentru faptele săvârşite pe 7 aprilie cât şi pe 31 august.
Aduc aminte că pe 7 aprilie, Dragoş Galbur, deghizat a condus masele spre distrugerea instituţiilor statale, a adus vătămări corporale poliţiştilor şi a participat la vandalizarea edificiilor statale. Acest tip, destul de periculos instigă lumea la ura interetnică, împotriva ruşilor, ucrainenilor, bulgarilor şi altor etnii din Moldova. Pe 31 august dânsul a participat la arderea tricolorului de la spitalul nr.4 şi i-a prezentat materiale video d-lui Pavel Grigorciuc, care ulterior le-a postat la dânsul pe blog. Dragoş Galbur trebuie anchetat în baza art. 346 şi 347, adică instigarea la ura interetnică şi profanarea simbolurilor de stat".
De fapt erau scrise cam 2 foi A4 pline plnuţe cu acuzaţii destul de grave şi absurde. Tot acolo se spune că:"Dragoş Galbur este administratorul blogului basarabia91.blogspot.com, orientat anti-rus, care promovează nazismul şi xenofobia." Eu am scris explicaţie unde şi cu cine am fost în ziua de 31 august, m-a văzut şi Filat, şi Ghimpu, şi Chirtoacă şi Valentina Cuşnir şi încă vreo 150 persoane. Mulţumesc mult JurnalTV-ului şi Ziarului de Gardă, care m-au susţinut şi s-a interesat de cazul meu. Respectiv procesul este în desfăşurare, voi mai fi citat de câteva ori, însă am un avocat bun, Panţâru Victor, şi plus, am şi adevărul de partea mea. Acuzaţiile aduse persoanei mele sunt absurde, agresive, fără temei şi pline de răzbunare, din partea cui, cred că vă daţi seama. Eu nu voi lăsa astfel lucrurile şi voi acţiona conform legii, desigur la finele anchetei.

UPDATE
Am fost acuzat ca tot eu am scris cu vopsea pe un tomberon de gunoi de pe strada A. Mateevici urmatoarele: "Aici e locul lui Voronin".


Basarabia Pământ Românesc şi lasă alţii să-mi reproşeze ceva.

8 comentarii:

Elena Song spunea...

Fortza Dragoş, suntem cu tine...

INconstantIN spunea...

Cretini!!!

Andrei spunea...

Mamă da ce aberații, să vezi tu că o până la urmă o să fi extrădat și judecat la Haga.. :))
Ia auzi că ai fost și deghizat :))
Iaca eu presupun că autorul ar fi un tip care e alergic la blana de oaie și nu are altceva mai bun de lucrat în timpul liber decât să poarte lumea pe la comsiariate din cauza alergiei sale la blana de oaie..
Nici nu ai de ce să-ți face probleme Dragoș pentru așa cercetare și sesizare pentru că pur și simplu te ia rasul când vezi ce plangere a facut alergicul la blana de oaie (cred eu)..

Dragoș Galbur spunea...

ms... tremur acum si ma epuizez din cauza nervilor, la pula cu toti komsomolistii si comunistii care mi-au facut kkt-ul asta...

Dragoș Galbur spunea...

Andrei, faza-i ca ma irita sa fiu purtat incolo incoace, mai ales ca mi-au zis ca o sa ma mai cheme. la inceput mi se parea nitel funny, acum chiar ca sunt iritat.

Anonim spunea...

nu-ti consuma tu nervii pt niste aberatii tampite facute de niste mitocani...
curaj si multa rabdare!
BPR!

Andrei Cebotari spunea...

A trebuit sa faci mai demult articolul ce l-ai facut ieri,macar nu ti-ar fi fost ciuda!!!!

Dragoș Galbur spunea...

:D :D :D

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: