Sunt din Basarabia

17 iulie 2009
Motto: «Trecută prin foc şi prin sabie,
Furată, trădată mereu,
Eşti floare de dor Basarabie,
Eşti patria neamului meu.»
Dumitru Matcovski

Îmi iubesc Ţara! O iubesc asa cum este ea, dar nu accept să rămână aşa!

Trăiesc într-o tara unde batranii decid viitorul tinerilor, deoarece majoritatea acestora sunt plecati sau li-i indiferent de ce se petrece in Ţară! Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc intr-o tara unde mizerie, saracia si disperarea sunt "d-ale casei". Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc intr-o Ţară aflată sub ocupaţie. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc intr-o Ţară condusa de tâmpiţi. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Trăiesc într-o Ţară unde sunt catalogat fascist. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc intr-o Ţară cu un popor care şi-a uitat istoria şi faptele glorioase ale strabunilor. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Trăiesc într-o Ţară cu o limba oficiala care nu exista. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc ăntr-o Ţară unde abuzul din partea autorităţilor este considerat de marea majoritate a cetăţenilor normalitate. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc într-o Ţară unde nu există justiţie. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc într-o Ţară în care "stataliştii" nu cunosc limba băştinaşilor. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc într-o Ţară unde tinerii sunt desconsiderati, umiliţi şi lăsaţi în voia soartei de conducere. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc într-o Ţară unde unii având un venit anual oficial de 60000 lei îşi procură trimestrial câte o maşină de 20000 euro. Şi totuşi imi iubesc Ţara!
Traiesc într-o Ţară în care viitorul îmi pare aparent sumbru, dar nu vreau sa plec de aici pentru ca imi iubesc Ţara!
Sper ca intr-o zi toate acestea se vor schimba, dar sunt convins ca nu voi inceta sa-mi iubesc Ţara. Sper să ajungem acolo unde ne este locul, într-o comunitate in care nu exista frontiere, acolo unde vom fi alaturi cu cei de-un sânge, cu cei de care suntem legaţi cu istoria, limba şi tradiţiile.

P.S. Nu uita sa mergi la vot pe 29 iulie si sa votezi cu capul!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Te înţeleg frate şi ma semnez sub tot ce este scries mai sus ... Şi totuşi imi iubesc Ţara!

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: