Sistemul de la Bologna şi „eficienţa” acestuia

17 iulie 2009
În 2006 când am fost admis la facultate şi am început a face parte din experimentul noului sistem de învăţământ universitar am crezut că după absolvire voi putea pleca cu inima împăcată în România la studiile de masterat. Raţionamentul alegerii unei facultăţi din Republica Moldova a reieşit din faptul că am avut o medie slabă la BAC (mă rog unde vina mea, unde a profesorilor etc.)... Ideea a fost că la facultate să muncesc sârguincios şi să obţin rezultate bune... Şi iată că am susţinut examenele de licenţă pe 10, dar... Ce fac cu diploma dată dacă nu pot fi admis la studiile de masterat în România? Mi s-a comunicat că diplomele de licenţă nu sunt recunoscute în România şi că la studiile de masterat pot fi admişi doar basarabenii care au absolvit universităţile din România...Oare sistemul de la Bologna nu constă în ceea că diploma să fie recunoscută în întrega Europă?
Ce să fac cu declaraţiile bravilor noştrii comunişti care se lăudau cu un nou succes în apropiere de Europa???

2 comentarii:

Dragoș Galbur spunea...

iaca asa fratica, ai vrut dupa hotare na-ti dupa hotare )))

FrigG spunea...

din pacate, sunt in aceeasi situatie :(

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: